welcome to my world peeps (:

jantung hati saya (:

Monday 21 November 2011

terima kasih KAWAN !

Aku malas nak cakap banyak. aku just tak tau nak describe kau ni mcmmane. Okayy, first of all aku just nak cakap kat sini memang aku jahat, tapi sekurang-kurangnya aku mengaku kejahatan aku. Kau ?  Kau memang nampak sangat suci di mata orang sekeliling. Heyy, memang aku jahat. Aku mengaku lahh wehh, aku tak simpan sikit pon rahsia pasal masa silam aku. See, aku salah nilai orang. Aku fikir kau dan kau orang yang aku boleh percaya sebab even dengan bestfriend, keluarga aku sendiri aku tak cerita ape yang jadi dalam hidup aku.
second half of the storyy

Wehh, aku pernah bagitau kau kan aku ni orang yang mcmmane. Memang aku orang senang, aku dimanjakan, aku takpernah rasa hidup susah, sebab tu aku tak reti nak uruskan hidup aku even aku pernah masuk asrama. Aku tak pernah jauh ngan family aku macam kau dan kau. Thats why aku jadi mcm tu, mcm ape yang kau cakap aku buat kau kau dan kau tu. Tapi bila kau cakap aku ni jenis yang lupa kawan, kawan makan kawan, tak sedar diri, tak kenang budi HELL NO ! Wehh, aku ni tak bodoh lahh sial. *okayy mencarut, takpekan sebab kau dah cakap aku lahanat and its more worse thing i ever had. Kau cakap aku hipokrit ? Okayy dengar sini, kau sedar tak yang kau ni tengah cuba bukak aib aku tapi keaiban kau sendiri yang terbukak. Kau sedar tak bila kau dengan aku kau KUTUK, kau MAKI, kau MENGATA kawan yang sorang tu. Tapi bila kau dengan dia kau MAKI, kau KUTUK, kau MENGATA aku kat belakang. Well, ni lahh life perempuan. fikir diri bagus tapi huhhh, kau bleh fikir sendiri wehh.

Memang aku ni tak guna kan. Kau cakap macam-2 kat aku. Semua salah aku kau nampak, semua buruk aku kau jumpa. Tapi kau, berlagak suci, berlagak perfect kat mata orang lain. Semua orang terpedaya dengan cara kau yang lembut, cara kau bercakap, muka kau innocent. Yeahh, semua orang nampak aku yang jahat sebab aku jadi diri aku sendiri. Tapi kau dan kau ? Tak nafikan korang memang kawan yang baik TAPI bila kat depan je, belakang ? korang boleh fikir sendiri. 

Kau cakap aku tak hargai benda yang kau bagi, kau cakap aku tak reti berterima kasih, kau cakap aku fikir kau dan kau kawan susah dan bila aku dah senang aku lupa kau ? HAHA damn funny. Aku tak seBODOH tu la wehh. Sekarang kau boleh cakap macam-2 kat aku. Kau cerita kat orang kiri kanan depan belakang aku gitu bagai. Kau cakap macam-2 kat orang lain. Yang mana kau tak tau yang aku tau semua tu. Takpe, selagi aku boleh sabar aku sabar. Untuk kau yang sorang tu, kita dah kawan lama doh sebelum masuk belajar lagi, then kau remove relation tu. ohhh, kau sangat tidak matang. not professional at all. Kau sila lahh lupa apa kita borak dalam kereta tu k and sebelum masuk belajar, aku hargai gila-2 (:

#to my dearest friends, thanks sebab cakap aku macam-2 padahal kesalahan tu datang dari korang sendiri. Korang jaga lahh diri korang and aku MINTAK MAAF dari hujung rambut sampai hujung kaki.



Love, Tiraa Kamaruzaman (: 

No comments:

Post a Comment