welcome to my world peeps (:

jantung hati saya (:

Wednesday 1 August 2012

I'm Back

assalamualaikum, oh hye hye hye ! Ya Allah *pfttt hacoom ! Okayy hye, lama gila tak update blog. Serious bukan takde masa cuma malas. haha :D Well bukan ada yang baca so tak kisah la kan :3 Heyyy apa khabar ? Maybe dah lambat nak wish tapi aku still nak wish SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK (: . hahha kayy dah boleh kecikkan balik mata tu. SO how's your ramadhan peeps ? Sure dah ada yang ponteng ni. 100% sure. haha. 

Back to the purpose im writing this post, well actually nak asah skill menulis lagi ni ha. Dah lama kot tak share apa aku buat semua kan. Wait sumpah geli gila baca apa aku tulis. hahah kayy teruskan membaca. Well, banyak kot aku nak cerita tapi malas sebab *mata dekat twitter, tangan dekat notes, quiz petang ni . hee :) 

Alhamdulillah sekarang aku dah sem 3 ! serious pejam celik pejam celik buat most of it aku pejam la kan sekejap je rasa. Macam actually baru semalam aku nangis  time ma hantar aku dekat hostel. hahah :D tapi alalala dah sem 3 dah. sem depan LI, lepastu sem 5, sem 6 and insyaAllah graduated. apa aku nak buat lepas tu ? hee, berserah dekat takdir la kan :) 

Cakap pasal LI kan, Ya Allah, tadi kemain excited semua budak DHK 3A tu kan sebab PA kitorang, Pn Izan tersayang muahmuah tu bagitau yang 3 diantara class kitorang akan dipilih untuk LI dekat Vietnam atau Kemboja. Astaghfirullahalazim, siapa taknak wehhh ! haa, tapi dia cakap, perempuan dia tak galakkan sebab takut ada masalah sosial. Time tu dah ada budak perempuan class aku yang macam -__________- hahaha, kecewa gamaknya. Tapi still dia cakap interview je dulu. boleh :) aku yang bersemangat ni pun macam nak sangat and aku serah dekat qada dan qadar. Dapat alhamdulillah, tak dapat rezeki aku maybe dekat Malaysia je lagi. *jawapan cliche hahaha peduli apa :D 

Lepastu insyaAllah untuk subject soft skills kitorang kena handle satu event untuk markah assessment. Then class kami kena buat event SUkan Rakyat. Kayyy and the president is miss Athirah Fadzwani Bt Mohd Kamaruzaman. apa kejadahnya aku . Tapi takpe-2, ni macam cabaran la kan untuk aku. hee :) Tapi serious pening la, dengan paperwork dia. bajet, makan, game, okayyy aku boleh dengan bantuan classmate tercinta. hehhe

Okayy dah, mmg panjang la cerita dia kan. Later on, i'll update more and more. InsyaAllah :) Hee, so have fun reading and thanks



Love, Tiraa Kamaruzaman :)


No comments:

Post a Comment