welcome to my world peeps (:

jantung hati saya (:

Friday 6 January 2012

aku RINDU korang :'(

Dear friends. Aku sangat sangat sangat rindu korang. Kenapalah kita jadi macamni kan. Tapi aku tau semua tu punca dari aku. yeahh, aku sorang. Aku tak reti jaga persahabatan kita ni. Masuk sem baru ni, ya Allah, tuhan je yang tau yang aku sangat sangat nak cakap dengan korang. Menggeletar kaki aku bila nampak korang. Setiap kali aku nampak korang dari jauh, aku HARAP aku nak peluk korang, kita gurau-2 macam dulu. Yeahh, aku tau maybe korang ingat aku hipokrit bila korang baca blog ni. Aku update ni sebab aku tau yg korang baca blog aku which is aku sangat sangat tak expect. Aku tau yg korang dah buang aku jauhhhhhhh dari korang.
Aku tak tau macammana kita nak jadi macam dulu. Aku tau kita takkan boleh jadi macam dulu. Yeahh, setiap kali aku online, setiap tu lahh new tab aku ada profile korang dua. Aku takboleh tahan dah wehh, serious aku cakap. Banyak benda yang aku share dengan korang dua kan. Sekelip mata, benda tu hilang . I wish i could stop the time masa kita tengah happy semua. Aku berharap ! Aku rindu sangat ngan korang , YAYA, ELYN ! Yea, mungkin tak semudah ni korang boleh percaya cakap aku kan. Aku sedar semua tu. Semua orang bertanya aku pasal korang, and aku pura pura yang kita still macam dulu even korang dah takde dari aku. Aku rindu bila korang kejut aku bangun tidur, bila korang ajak keluar, bila kita spend time sama sama, bila kita beli barang mesti sama bertiga kan :'( Setiap masa aku tengok benda yang kita bertiga ada, aku rasa macam nak putar balik masa tu. Baju, Fipper, Pin Bunga, Kasut tu.

              Dulu, aku terlampau ikutkan perasaan marah aku. Yea, aku benci korang bila korang buat aku cmtu. aku tak tau nak cakap macammane aku terasa korang buat cmtu. Tapi lama lama, aku tak dapat tahan perasaan aku yang aku sangat sangat rindu korang. Aku taknak selindung pape dah. Aku nak korang tau semua apa yang aku rasa. Tapi, aku taknak ungkit semua cerita dulu. Aku nak korang semula. Aku harap aku dapat satu masa nak spend dengan korang. Only THREE of us. Betul la cakap orang tua-2 kan. Tak elok kawan bertiga, nanti ada yang merana. Tapi bila tadi ya update status, aku rasa yang aku makin lagi jauh dari korang. Aku dapat rasa tu, serious. 
          Aku yakin, aku takkan dapat jadi SAHABAT yang macam kita cakap dulu, kita tak jadi ADIK BERADIK yang macam kita selalu janjikan. Demi Allah aku sayang korang. Tapi aku sedar , aku takkan dapat balik kepercayaan, rasa sayang yang aku dapat dulu. Trusr is lie paper, once its been crumpled, it can't be PERFECT like before. And aku penyebabnye.


Ya Allah, kau lindungilah mereka dari segala perkara yang melalaikan. Kau berikanlah mereka sahabat yang mampu membimbing mereka. Ya Allah, kau berilah aku peluang kedua agar aku dapat menebus segala kesalahan aku terhadap mereka, sesungguhnya Kau Maha Mengetahui apa yang aku rasakan :'(


memories :'(















TIRA RINDU YA DENGAN ELYN SANGAT :'(

No comments:

Post a Comment