welcome to my world peeps (:

jantung hati saya (:

Thursday 19 January 2012

Betul ke Tak ?

First of all, aku tak tau la either this is the right decision for me but i really really can't stand anymore. Like seriously ! I'm not sure whether this is the best thing I could do to get myself out from this horrible things. Haihh penat penat. Kadang-2 aku rasa aku ni hipokrit gila depan korang wehh. Well I'm not the best story teller. Haiyoo, ingat orang tak annoying ke kau jerit sana sini but then bila orang cakap kuat kau marah. Meh sini nak cakap, jangan nak marah orang kalau diri tu tak perfect. Hoishh serious aku dah penat nak bersabar dengan perangai korang. Mengata sana sini, duduk berkumpul cakap pasal orang. Yes, aku dulu macamtu jugak tapi aku berusaha , aku try ubah diri aku sendiri. Aku doakan korang berubah and doakan aku istiqamah dalam perubahan ni

Love, Tiraa Kamaruzaman 


No comments:

Post a Comment