welcome to my world peeps (:

jantung hati saya (:

Saturday 14 January 2012

Beri Saya Masa :'(

Aku tak tau apa yang dah jadi dekat aku sekarang. Aku macam tak dapat kepuasan dalam hidup aku lagi. mungkin aku jauh sangat dengan tuhan. Aku tak amalkan apa suruhan-Nya, aku abaikan macamtu je. Aku tak sedar yang aku hidup dalam dunia-Nya. Aku nak berubah, nak sangat sangat. Tapi aku tak tahu nak mula dari mana. Mana silap aku ? Mana salah aku ? Dari mana aku nak mula ? Takde sesiapa boleh bimbing aku kecuali diri aku sendiri. Kadang-2 aku terfikir kenapa aku jadi macamni. Dekat Faceebook, aku tgok dh ada golongan yang berubah. Seriously, aku nak jadi macamtu, fully changed. Dekat dengan agama, dekat dengan tuhan. Aku still tak terpesong, cuma solat, aurat aku ntah kemana. Aku bukan nak bukak aib aku sendiri, just aku tak tau nak cerita kat siapa. Aku malu. Aku tak diajar dari kecil dengan bimbingan agama yang cukup. Aku tak salahkan ma abah dalam hal ni. Dengan nama Allah ak tak salahkan mereka. Cuma aku nak dapatkan ketenangan hati yang aku rasa aku tak pernah dapat. Aku cuma nak jadi macam orang lain. Aku nak rasa kebahagiaan tu sendiri. Seriously aku nak. Aku nak orang faham aku, bukan jatuhkan aku. So, tolong BERI AKU MASA :'(

Love, Tiraa Kamaruzaman


No comments:

Post a Comment